2013.08.27. 19:49 facipo

A Woo-Doo ember is megmondta...

...hogy mar megint mik vannak...

Hollandiaban mar nem sok mindenen lepodom meg, miutan par eve volt szerencsem reszt venni egy allampolgarosodasi tanfolyamon, ahol megtanitottak, hogy kecskevert akkor sem illik a bejarati ajto mellett a falra locsolni, ha szerencset hoz a haz lakoira. Persze nem kirekesztesbol, vagy ilyesmi, Hollandia igen liberalis orszag, csupan a napi verfurdotol esetleg megszaporodnak a legyek... 

...ahogy a szomszedban a vendegseg. Hovatovabb mar minden-estesse valtak az erkelyen ulos, beszelgetos partik, amit nem nagyon ertettem, leven a haztartasban elofordulo 5 es 6 eves kisember is aktivan reszt vett bennuk...hajnali 3-ig...

...na, tegnap reggel feny derul a titokra, amikor is egy 20 eves forma kislany dorombolt, csengetett az ajton. Ugy nezhettem ki, mint Garfield reggel... ajtonyitasra a kislany visitva rohant be a lakasba, mert ot egy kopogoszellem uldozi a szomszed lakasban... neztem ra butan (ami idonkent eleg jol megy)... o  a bebiszitter. Kerdem tole, mifele kopogo szellem... hat olyan szellem, amelyik dorombol...

Erosen aggodni kezdtem eloszor az ertelmi, aztan a nyelvi kepessegeim miatt, majd siman azt hittem meg alszom, de nem.

A kislany zokogva elmeselte, hogy van a lakasban egy szellem, az rendszeresen dorombol, es szerintuk a vizvezetek a kedvenc tartozkodasi helye, mert rendre akkor fejezi ki a nemtetszeset, amikor a csapokat kinyitjak. A baratnom, aki szinten ertetlenul allt a dolog elott, inkabb a zuhany ala menekult a stressz elol, es lass csodat, a kopogoszellem hozzank is kovette a kislanyt, akirol erosen gyanithato volt, hogy pillanatokon belul elajul, esetleg szornyet hal az ijedtsegtol... szegenyke kapott egy teat, es autentikusan megkezdtem az ordog vagy szellemuzest.

Gazcsap oranal elzar, vizcsap kinyit, a szellemnek nyoma sincs... gazcsap kinyit, vizcsap kinyit, szellem megint elokerult. Szoval nem a vizvezetekben, hanem a gazvezetekben lakik... 

... eddig birtam idegekkel...

... aztan felvilagositottam a kislanyt, hogy nincs szellem, csupan az oreg cirkokban kicsit kesve gyullad be a lang, es a gaz amikor belobban, hat az adja ezt a hangot... 

Nezett ram hitetlenkedve, amikor is csengettek... a szomszedasszony allt az ajtoban, hogy jott a bebiszitterert... mogotte a gyerekek, es valami torzsi varazslo kullemu, rasztahaju fazon, legszennyezesnek minosulo cannabis-szaggal korulveve. Kislany el, szomszedasszony felsobbseges mosollyal el...

Egy ora mulva csengetnek, kislany allt az ajtoban, es konnyezve mondta, a woo-doo-s ember is megmondta, kopogo szellem lakik a lakasban... kerdeztem mennyiert mondta ezt meg...csak 250€-ba kerult, de ezert a penzert megigertette a szellemmel, hogy a kopogoszellemikarrierjet feladja, es a haz vedoszellemeve lep elo mostantol.

Nehany ora gondolkodas utan velos kovetkeztetesre jutottam: elcsesztem a karrieremet es az eletemet...rossz szakmat valasztottam...

Szólj hozzá!

Címkék: szellem titok gaz cirko szomszed Hollandia kopogoszellem


A bejegyzés trackback címe:

https://facipo.blog.hu/api/trackback/id/tr605480914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása