2013.08.28. 13:52 facipo

... atokipari szakember...

Mar lassan magam sem ertem mi folyik itt. Ma reggel elindultam a dolgom utan, es szembejon velem a vasorru baba (nem baba, ba`ba, franc a qwerty-be) a lepcsohazban. Reggeltajt nem kizart, hogy meg alva jarok, -mondjuk maskor sem- picit meghokkentem, a foldszintig gyozkodtem magam, hogy valami alacsony koltsegvetesu mozit almodok magamnak, kozepszar sminkessel, annal picit rosszabb jelmezessel... bar a szineszi teljesitmeny mint az kesobb a nap folyaman kiderult, brillians volt, kar, hogy senki nem latta.

Nyert, meg mindig a kopogoszellemnel tart a szomszedsag, nem is hagyjak magara giziket, este foleg nem, ennek okan elegge morcosan ebredtem reggel, fokent, mert 2 ora fele sikerult elaludnom a jovoltukbol.

Voltam erre-arra, gondoltam hazaugrom ebedelni, ha mar a kornyeken jarok. Maszok felfele a lepcson, egyszercsak megjelenik a lepcsoforduloban Albus Dumbledore, kipaval a fejen, papucsban, Multikajabolthalozat reklamszartyorral a kezeben, es egy szonyeggel a hona alatt. Emlekeim szerint, Europaban nem engedelyezett a repuloszonyegek hasznalata, legalabbis az idevago mozi szerint... bar akkor mar erosen kezdtem gondolkodni rajta, hogy szabad-e nekem a hetvegen 2000 km-t vezetnem amilyen latomasaim vannak.

Azert a biztonsag kedveert becsongettem gizellahoz megtudakolni hogy aludt a kopogo szellem...hogy o hogy aludt, az latszott az arcan, nagyjabol sehogy...gyorsan el is mondta, hogy ejjel tovabb duborgott dorombolt es zajolt a haziszellem, pedig tobben is voltak a lakasban, es jol hallotta mindenki, ennek okan kora reggel felhivott egy moldav ciganyasszonyt (igen ciganyt! kirekeszto antiszemita es fuj vagyok, na es? ) aki nagyszeru atoklevevo es szellemirto hireben all, nem kert sokat, csupan 150€-t, de ebbol is jol latszik, hogy nagyobb a fustje mint a langja, nem mukodott az sem, igy egy kolleganoje tanacsara felhivta a nyugat amszterdami muzulman vallasi kozosseg egyik oszlopos tagjat (hah, itt megint atveres van, az Dumbledore professzor volt, hiszen lattam, foldog ero kopeny, hosszu szakall, blablabla...) aki eppen az elobb tavozott el, miutan a szellemet 300€-ert Allah gondjaira bizta.

Mondtam neki, hogy ez a szellemuzes mar eleg tetemes osszegbe kerul neki, mi lenne, ha esetleg felhivna B**mann BV-t, akiknek a szama egy matrican megtalalhato a gazcirko oldalan, raadasul bela ingyen kijon, tekintve, hogy berlakas, es beallitja a cirkot, esetleg ot is, mert ahogy elnezem, arra is ra volna szorulva, kicsit hisztis mostanaban...

Lattam rajta, hogy tokeletesen hulyenek nez, es erdekes tuz lobban a szemeben, amikor azt mondta, ot egy kopogoszellem nem fogja eluzni a lakasabol, addig nem nyugszik, mig vissza nem kergetteti valakivel a masvilagra...

Mivel a varosban 140 nemzetiseg el, akik  38 kulonbozo vallasi felekezethez tartoznak, es eddig megfordul itt woodo bela, cigany banya, arab Dumbledore, bizvast remelhetem, hogy meg nehany atokipari szakemberrel osszeakadok a napokban, meg akkor is, ha minden istenre csak egy jut, arra mar gondolni sem merek, hogy gizella hindu, ok ugye rendelkeznek nehannyal alapbol... es felek, amig ezek el nem fogynak, addig hiaba szajkozom a legjobb szellemirtot, es gyozkodom, hogy minden istenek felett all az o helyzeten pedig kizarolagosan csakis o tud segiteni, akit pedig ugy hivnak; gazkeszulek-szerelo...

Szólj hozzá!

Címkék: szellem titok gaz cirko szomszed Hollandia kopogoszellem


A bejegyzés trackback címe:

https://facipo.blog.hu/api/trackback/id/tr135481901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása