Friss topikok

2013.10.15. 07:32 facipo

... a nagytestvér figyel...

... meg követnek is, de legalább a hangok megmondták, hogy normális vagyok...

Tudom, hogy kicsit elmaradtam az átlagtól, de eddig nem volt igényem okostelefonra, most, hogy a kezemben van, nem győzök ámuldozni: a telefonom tudja, hogy a laptopon meddig néztem a filmet a youtube-on, és onnan folytatja a lejátszást, a laptopomon kikeresett programot viszont telepíteni tudom a telefonra anélkül, hogy vezetékes, vagy drótnélküli kapcsolat lenne a kettő között (jó, tudom, hogy ez csak nekem újdonság), egy internetes website megmondja, hogy hol a készülék, (itt hívnám fel a figyelmét a tolvajoknak, hogy nem érdemes ellopni,nagyon cseles, tudni fogom hol van, akárhogy próbálod kijátszani, ergo odamegyek, és szájba váglak egy szívlapáttal, de lehet, hogy csak melléd esek, az is bőven elég lesz...egy jelentős földrengéshez legalábbis...) Remélem, hogy ez a mindent tudó ketyere is olyan kitartással szolgál majd, mint a csillagos, ami épp ma, hogy 14 hónapja van a kis fenekem alatt, és eddig kapott 48750 mérföldet tőlem, ami 78455.52 km, vagyis napi 186 km...ééés ez kb 5500 liter benzin...azt már nem számolom ki, hogy a kerék hányszor fordult át, pedig erős késztetést érzek rá... de az alvásra is, ami valahogy megint nem megy.

Egész éjjel megnéztem már Bud Spencer filmet, kimostam, kivasaltam, koboldos filmet is láttam, aztán boszorkányos gyerekmesést, megfőztem a mai ebédet, és, ja igen, anyu, mindjárt kész a pulóvered...már csak úgy 4000 hurok hiányzik hozzá...

És még ez sem baj önmagában, az már annál inkább, hogy 3 óra múlva le fogok borulni a székről, esetleg koffein vagy taurin netán koffein és taurin mérgezést fogok kapni...továbbá az is elég komoly gond, hogy nem tudom turbo üzemmódban tölteni az elektromos cigi aksikat, amiket újfent elfelejtettem folyamatában ráakasztani a hálózatra... az én egyetlen szerelmem finoman rábeszélt erre az e-cigi dologra, ( valahonnan tudja hogy kell velem bánni, tán ezért szeretem annyira), így most már töredékéből dohányzom, mint eddig, viszont a benzinkutasok sérelmezték, hogy azóta nem fogy a márka, amit eddig szívtam, és még a törzsvásárlói kártyát is csak durcásan adták ide...

De legalább megnyugtat a tudat, hogy a kényelmem érdekében pontosan kiszámíthatóvá válik, hogy mennyi propilén-glikolt kell gyártani, renitens jövedéki adó nemfizetővé váltam, (az alkohol kérdés nem érint...) továbbá mivel boltokban az e-liquid nem kapható, kénytelen az ember neten rendelni, már a CIA, FBI, NAV, TEK, a pápa és a Dalai Láma is pontosan tudja ki, mikor, hol, mennyit és milyen bankszámláról költ el ilyesmire. 

Tegnap jött egy levél is, amiben az önkormányzat bejelenti, hogy ezt az utcát is bekamerázzák a biztonság érdekében, aminek azért örülök, mert egy átlagember átlagnapját errefelé napi 400 kamera rögzítette, erre most a kedvemért rátettek plusz néhányat, én még megfejeltem az otthoniakkal, plusz a dashboard kamerával az autóban, így már napi 408 kamera veszi fel az átlagos napomat vigyázási céllal. Ez azért is nagyszerű, mert ha Isten el akar menni nyaralni két hétre a Bahamákra, a helyettese is mindent tökéletesen látni fog ezentúl...

....és különben is, éppen kezdtem megszokni a tegnapot, és erre ma lett...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://facipo.blog.hu/api/trackback/id/tr835569023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása