Friss topikok

2009.07.13. 16:17 facipo

beköszöntött a nyári ősz

A facipősök országa nem kifejezetten a trópusi tengerpartjairól és a pálmafáiról közismert.

Momentán én eddig csak műanyag pálmafát, vagy néhány üvegpalota-irodaházban vödörben-ládában nődögélő darabot láttam.

Az elmúlt hét folyamán kishíján skizofréniába zuhantam, ugyanis eléggé bonyolult művelet volt megállapítani milyen évszak van éppen. Hogy folyton esik az eső az már számomra is megszokottá vált, de a júliusi 12 fokos nappali csúcshőmérséklet eléggé megzavart.

Sebaj, elmúlt a vész, a hétre még 22 fokot is ígér a meteorológia, ami errefelé állítólag megfelel a standard nyárnak.

Kicsit sok volt  már a lakásban ücsörgésből. és felteszem a szomszédban lakó 3 csemetének is ez lehetett a legfőbb gondja, mert eléggé zajosak voltak, amit én, mint fanatikus gyermekimádó sem vettem jól a harmadik nap után.

Sajnos a rossz idő miatt kimaradt a nagy sajtpiac Edamban, és a tengeri hajókázás is Volendam és Marken között.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://facipo.blog.hu/api/trackback/id/tr571243938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása