2013.09.25. 20:54 facipo

...és megoldódott...

...néhány nappal ezelőtt hazaérkezéskor érdekes dologra lettem figyelmes a kopogószellemes ajtón:

Project1.jpg

Szelleműző woo-doo, ortodox, hindu szerencsekártya a korán lapjairól, tibeti imazászló darabjára festve, és széles ragasztószalaggal az ajtóra rögzítve negatív energia, kopogószellem és villanyszámlás távol tartás érdekében, gondolom. Bővebb információt nem szereztem az ügyben, mert mióta a focilabdával az ajtót rugdosó kiskorúakra szóltam a minap, megint fasírtban vagyunk a szomszédasszonnyal. Na ettől még jól aludnék, ha egyáltalán aludnék, mert az most valahogy nem megy. Kezdek attól tartani, hogy a kopogószellem átka átköltözött hozzám, miután az ajtóra került az 1-es számú mellékletben bemutatott kártya, álmatlanságot és rejtélyes wc-papír elfogyást idézve elő. Ne röhögj, a toalettpapír tényleg titokzatos módon tűnt el, tekintve, hogy a lakásban egyedül voltam az utóbbi két hétben, a másik kulcs is itt van... berúgva nem voltam, az tuti, mert az általam elfogyasztott alkohol az elmúlt hónapokban még egy Gundel palacsintára sem nagyon volna elég. Mielőtt munkába mentem, még figyelmeztettem magam, hogy vegyek le a szekrényből egy csomaggal, mert erősen fogyóban van.  Hazaértem, első utam a legkisebb helyiségbe vezetett, és képzeld el a szitut: tudod, hogy volt még papír, és bakker, a kritikus pillanatban NINCS! Csak a guriga forgott szomorúan a tartóban...azt most nem ecsetelném bővebben, hogy hogyan sikerült megoldást találni a szituációra... de nem a szellem hozta be a bontatlan csomagot... 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://facipo.blog.hu/api/trackback/id/tr255533839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása